پاسخگویی مدیرکل بهزیستی به درخواستهای مردمی

مدیرکل بهزیستی استان یزد دوشنبه ۹تیرماه  از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردمی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد دکتر علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان دوشنبه ۹تیرماه  ساعت 9 تا 11 صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.


تاریخ ثبت :1399/04/01


برچسب ها :


   

اشتراک در سایر شبکه های اجتماعی :


نظر شما :


  

  

  

  



شخصی سازی

سایز فونت

13
رنگ فونت
رنگ بدنه
فونت بدنه بازگشت به تنظیمات اولیه