بیانیه راهبرد مشارکت

هر سازمانی برای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌شود. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل کند. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ کند.

به همین منظور سازمان بهزیستی کشور در تارنمای خود سعی کرده است که کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیر بودن، بیانیه حریم خصوصی، بیانیه سطح توافقات، سامانه پاسخگویی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات، سامانه شفافیت، شناسه خدمات، میز خدمت الکترونیک، اطلاعات مراکز تحت نظارت، اطلاعات تماس با سازمان و مسئولان و .... را به بهترین نحو ممکن تعریف نماید. چرا که چشم انداز سازمانی ما در سال های اخیر این بوده است که با احترام به حقوق شهروندی افراد، همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت رسانی بویژه در حوزه سلامت اجتماعی نزد مردم شناخته شویم.

بهزیستی کشور در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی؛ از یکسو خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید و از سوی دیگر به منظور جلب مشارکت های مردمی، نقطه نظرات مردم را دریافت نماید. لذا، آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات برای ما ارسال نمایند..

علاوه بر این در صفحه اصلی تارنما، می توانید در قسمت میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخگویی به شکایات، راهنمای تماس با مدیران بهزیستی؛ پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت و به مسئولین ذیربط سازمان منتقل نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما تاثیر شگرفی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر بهزیستی خواهد داشت.

اشتراک در سایر شبکه های اجتماعی :



شخصی سازی

سایز فونت

14
رنگ فونت
رنگ بدنه
فونت بدنه بازگشت به تنظیمات اولیه